Przewodniczący Okręgowej Rady OPL OIIB przedstawił informację nt. bieżącej działalności Izby oraz dokonał podsumowania działalności za ostatni okres. Poinformował również, że od dnia 25 maja br. biuro OPL OIIB wznowiło obsługę bezpośrednią stron. Następnie Przewodnicząca Składu Orzekającego przedstawiła informację o wpisach na listę członków, wznowieniach członkostwa, zawieszeniach w prawach członków, skreśleniach z listy członków OPL OIIB za okres I- IV 2020 r. Realizację budżetu OPL OIIB za okres styczeń – kwiecień 2020 r. omówił Skarbnik Okręgowej Rady OPL OIIB.
Informację bieżącą o działalności organów statutowych omówili kolejno:
- Przewodniczący Okręgowej Komisji Kwalifikacyjnej OPL OIIB,
- Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej OPL OIIB – Koordynator,
- Przewodnicząca Okręgowego Sądu Dyscyplinarnego OPL OIIB,
- Przewodniczący Okręgowej Komisji Rewizyjnej OPL OIIB.
Plan działań na najbliższy okres, w tym m.in.: treść, zakres informacji oraz terminy przygotowania Newslettera nr 2/2020 oraz program szkoleń w tym również szkoleń ON-LINE przedstawił Przewodniczący Okręgowej Rady OPL OIIB. Na zakończenie posiedzenia, dokonano przyjęcia protokołów z ostatnich posiedzeń Okręgowej Rady OPL OIIB.